Monument Materiaal - Monument Materiaal

Stichting Monument Materiaal heeft een grote voorraad aan bouwmaterialen die beschikbaar zijn voor restauraties van monumenten en andere karakteristieke panden die voor 1955 zijn gebouwd. Zij werkt daarnaast mee aan archeologisch onderzoek, organiseert lezingen en geeft de publicaties Hervonden Stad en Stadse Fratsen uit.

OVERVIEW

This site stichtingmenm.nl presently has a traffic ranking of zero (the smaller the more users). We have audited fifteen pages within the web site stichtingmenm.nl and found nine websites referring to stichtingmenm.nl.

STICHTINGMENM.NL RANKINGS

This site stichtingmenm.nl is seeing a alternation amounts of traffic until the end of the year.
Traffic for stichtingmenm.nl

Traffic ranking (by month) for stichtingmenm.nl

Traffic ranking by day of the week for stichtingmenm.nl

Glas In Lood Groningen

Welkom bij Glas in Lood Groningen. Atelier Glas in Lood Groningen is een ambachtelijk atelier. Bij Glas in Lood Groningen bent u welkom voor opdrachten, restauraties, cursussen of workshops. Met vakmanschap worden oude technieken toegepast om zowel traditioneel als modern werk te leveren. Wij geven u ook graag advies. In dit atelier staat een vriendelijke service en hoge kwaliteit voorop.

Steunpunt Monumentenzorg Fryslan

Emmakade Noordzijde 59, Leeuwarden. 8250; naar alle contactgegevens. Het Steunpunt Monumentenzorg Fryslân ondersteunt overheden, erfgoedorganisaties, eigenaren en beheerders van monumenten, door actuele informatie te verstrekken over de monumentenzorg, archeologie en al het andere erfgoed in Fryslân. Van monumenteninventarisatie tot molenleskist, van restauratiebegeleiding tot cultuurhistorische Belvedere-scan; bij ons kunt u terecht! .

Wonen in Groningen op zijn best

Wonen in Groningen op zijn best. Van stad tot wad telt de provincie Groningen tal van bijzondere woonhuizen. Bijzonder vanwege de waardevolle architectuur. Of de mooie ligging in het weidse cultuurlandschap. Of een combinatie van beide. Bij zulke onderscheidende panden hoort ook een onderscheidend merkteken. Bruintjes en Keurentjes, met vestigingen in Winsum en Bedum, biedt daarom Prachtpanden.

Home - Real Estate Consultancy

Betrokken, creatief en persoonlijke benadering. Woning verkopen of verhuren via REC Vastgoed? Waar vindt u in een woud van makelaars nu net degene die uw huis verkoopt of verhuurt volgens uw wensen? Met vakkennis en een uitgekiende verkoopstrategie brengen wij uw verkoopsucces of verhuursucces binnen handbereik. Vele tevreden opdrachtgevers gingen u voor. De kracht van REC Vastgoed schuilt in sterke troeven.

WHAT DOES STICHTINGMENM.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of stichtingmenm.nl Mobile Screenshot of stichtingmenm.nl Tablet Screenshot of stichtingmenm.nl

STICHTINGMENM.NL HOST

We found that the main page on stichtingmenm.nl took eight hundred and ninety-one milliseconds to download. Our web crawlers could not discover a SSL certificate, so therefore our parsers consider stichtingmenm.nl not secure.
83.96.149.106

I detected that stichtingmenm.nl is weilding the nginx server.

Monument Materiaal - Monument Materiaal

DESCRIPTION

CONTENT

This site had the following on the homepage, "Monument and Materiaal heeft een grote, rijk gevarieerde voorraad aan bouwmaterialen afkomstig van sloop enof schenkingen." Our analyzers noticed that the web site said " Deze bouwmaterialen zijn beschikbaar voor restauraties van monumenten en andere karakteristieke panden die voor 1955 zijn gebouwd." The Website also stated " Monument and Materiaal zet zich in voor het vergroten van de kennis over cultuurhistorie in Groningen. Minimaal drie keer per jaar organiseert de stichting lezingen in de Groninger Archieven. Deze zijn gratis en vrij toegankelijk." The website's header had monument as the most important keyword. It was followed by materiaal, oude bouwmaterialen, and restauratie which isn't as highly ranked as monument. The next words the site uses is hergebruik. onderzoek was also included and could not be viewed by search parsers.

MORE BUSINESSES

Stichting Miletus

, CZ, De Friesland zorgverzekeraars en Zorg en Zekerheid.

ENERGIE-, MILIEU- EN DUURZAAMHEIDSNIEUWS Stichting Milieunet

Wij werken voor overheden, bedrijven, organisaties en leveren kant-en-klare producten aan particulieren. Leiden geeft meeuwen de Gele Zak. Oktober, Maand van de energiebesparing. Cradle to cradle in bedrijf. Bestel nu de cd-rom met 12 interactieve duurzaamheidstips.

Stichting Mirjam in Malawi

Click here to visit this site in English. Klik hier voor de Engelse website.

Stichting M.O.E.T.

is in 2006 opgericht op initiatief van studenten. Van de 3000 leden van de studentenvereniging zijn er meer dan 2400 donateur! In 2009 hebben we een Ambachtsschool.

Homepage - Stichting MOOI

Welzijnsorganisatie voor de regio Laak, Escamp and Zoetermeer e. MOOI staat als welzijnsorganisatie voor Maatschappelijke Ondersteuning van Omgeving en Individu. In het Wijkcentrum is onder andere een Servicepunt XL gevestigd. Op vakantie in je eigen wijk? Kom naar het Zomerspektakel! Vrijdag 26 juni Zo.